søndag den 20. juli 2008

Cacabelos

Sisse: Hvad synes du foreloebig om caminoen?
Ingrid: Fantastisk og raedselsfuldt.

Det er vores 3. dag, og jeg har netop foretaget en lille operation paa mor Ramholts fod, da hun har faaet sin foerste vabel. Ja, saa er man her virkelig!!!
Vi begyndte at gaa fra Astorga den 18/7, smertens by for mit vedkommende, da det var der, jeg maatte slutte sidste aar.
Vi har kun vaeret vaek et par dage, men det foeles som mange flere. Har allerede gennemlevet flere proevelser, og jeg tror, at mor nu kan forstaa, hvad det vil sige at gaa caminoen.
Efter en haeslig oplevelse paa en af de romerske middelalderveje i gaar, lejede vi et hotelvaerelse for at faa lidt fred. Det er, som jeg skrev sidste aar, jo umuligt at sove paa herbergene, saa vi koeber os til lidt luksus, og hvor det er en nydelse at vaere i fred og kunne sove uden stoej...
Mor Ramholt klarer det fint.

23 km. i dag - ca. 195 km. til Santiago!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har også været på en tur, men det er meget nemmere med bilen.

Jeg er meget glad at læs om at du er i gang med caminoen igen, og er lidt jealous. xxx