onsdag den 25. juli 2007

Afrejse


Ja, så er jeg ved at være på vej. Kan desværre ikke få oppakningen til at veje mindre end 8 kg. Jeg har ellers minimeret alt (tak for hjælpen Trine-Maria), hvad jeg kan, men rygsækken vejer desværre et par kilo i sig selv. Det ender nok med, at jeg må dumpe noget hen ad vejen...
Jeg glæder mig meget, men er også lidt nervøs for, om balletstængerne kan klare det, men på den anden side: Udholdenhed sidder jo (også) i hjernen!
Jeg er overbevist om, at der er veje, man selv skal gå, og dette bliver en af mine. At vejen til målet er rejsen i sig selv. På gensyn!

,,One thing is to know the path. Another thing is to walk the path." (The Matrix 1999)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Sisse, håber pusselankerne holder til hele turen. Rigtig god tur.

Anne og Besse

Unknown sagde ...

Kære Sisse!
Håber du får en fantastisk tur. Glæder mig til at følge dig på vejen til frelse... Kh. Line

Anonym sagde ...

Kaere Sisse,

Jeg har lige faaet tilsendt linket til din blog. Glaeder mig til at foelge med i dine oplevelser.

Hilsen
Jens Aggergren.