søndag den 5. august 2007

Noget om tid

Arges: I dag er det soendag, og det er faktisk et tilfaelde, at jeg ved det. Dagene er efterhaanden uden navn, for det betyder intet. Det er sjaeldent, at tiden ophaeves helt i ens vante omgivelser, men naar man rejser er det anderledes. For mig er det lige nu mere basale ting som, hvordan mine foedder og ben har det, hvornaar det udslaet jeg har paa benene forsvinder, hvor jeg kan sove (og i fred?), hvor langt der til naeste vandpost m.m. Tiden er naermere blevet en maaleenhed, der betyder noget for, hvor laenge kroppen kan klare varmen og smerterne, hvornaar den er sulten, hvornaar den skal hvile. Hvad tid paa dagen er uden betydning. Jeg er maaske sulten kl. 14 og spiser der 3 retter uden at blinke, og min krop vil gerne sove, naar den er omkring 22.
28 km i dag, og mine foedder foeles som om der en der har smadret dem med en hammer under fodsaalerne. Har dog fundet et rent herberg med vaskemaskine og enkeltmandsseng ( de andre sover i koejer, he) - det er den store luksus!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey svin,

Nyder at følge dig på rejsen, og bare vent: Indsigten og halløjsa-oplevelserne skal nok komme til dig!
Har faktisk siddet og skrevet en hel del til dig 2 gange, som så bare røg ud i cyberspace... Troede ellers lige at jeg havde fundet ud af det her bloggeri, men alt er åbenbart glemt igen (gamle svin!)
Keep up the good work - jeg er sgu helt stolt af dig!!!
Pas på dig og som altid:
Happy Feet!
Knus og tanker Lise

P.S Her står det forholdsvist fredeligt til - opture afløser nedture og vice versa.

Anonym sagde ...

vuff

Anonym sagde ...

Kære Sisse,

du skal vide, at jeg NYDER at læse dine indlæg, griner og smiler over dem, og at jeg dagligt tænker på dig, når jeg sætter mig ind i bilen og dovent lader mig transportere af sted de 2 kilometer op til hesten. Fra i morgen tager jeg jernhesten derop med dine mange kilometer i baghovedet. Er der i øvrigt nogen der tager ruten dernede til hest? Når du kommer hjem er du solbrændt, superslank og i superform - og hovedet vil være fyldt med oplevelser og indsigt!! Jeg er SLET ikke misundelig........

Pas nu godt på dig selv, ikke... Når Ville engang er blevet større, vil jeg forsøge at gennemføre den nordiske udgave af det du nu gør, i Norge, for jeg tror ikke at jeg er så god til at udholde heden dernede, som du.

Jeg er SÅ imponeret af dig - først ½ år i cirkus, hvor du levede tæt-tæt sammen med jeg ved ikke hvor mange andre mennesker dag ud og dag ind uden særigt meget fritid og frihed, og nu denne laaaaange og udmattende fodrejse. Du overrasker!! :-)

Stort knus og daglige tanker,
Trine

Roar sagde ...

Kære Sisse.

Hvor er det sejt, du huskede, jeg skulle starte i vuggestue i dag! Det var ret vildt, og jeg sov i to en halv time sammen med mor bagefter. Hun er vist lidt mere påvirket af det end mig. Mange knus fra din Roar.

pilgrim sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.